Monday 9 October 2017

Tsr Trading System


Du kan vara fel 50 av tiden och gör fortfarande mycket pengar. Dessa enkla handelsmetoder fungerar för alla, oavsett om du re. Trading-aktier, optioner, valutor, råvaror, index och eller CFDs. Day trading, position trading, swing trading - det spelar ingen roll. En nybörjare, intermediär eller fullt erfaren trader. Införande av handelshemligheter avslöjade 2 0 TSR2 0. I den här kursen kommer du att upptäcka specifika steg för steg handelshanteringsstrategier, som används av framgångsrika handlare, att du bokstavligen kan släppa in i ditt nuvarande handelssystem och se omedelbart vinst öka resultatet. Här är några av de saker du kommer att upptäcka. De 3 kritiska riskhanteringskomponenter som ditt handelssystem måste ha - utan bara en av dessa komponenter garanteras du att misslyckas. Steg-för-steg-instruktioner om hur du omvandlar ditt nuvarande handelssystem till en kassagenererande maskin Det är lätt att upptäcka din handelskant, när du väl vet hur. Hur man strategiskt minimerar förlorande av affärer och eliminerar stora förluster ses. Fina konsten att låta vinsterna löpa Om du säljer dina positioner för tidigt eller håller du på för länge. Klicka här för omedelbar nedladdning. De risker du tar garanterat att skicka dig bröt Upptäck den gyllene formel som beräknar din position storlekar för dig och garanterar att du bor i spelet. Hur man beräknar ditt värsta scenario även innan du går in i en handel Detta är garanterat att det blir lättare att sova på natten. Hemligheten att hantera öppna positioner - du kan också lära dig detta disciplinerade tillvägagångssätt vanligtvis reserverad endast för professionella handlare. Den ideala summan av pengar du bör handla med Inga fler gissningar. Det enda bästa sättet att beräkna din stoppförlust och spara stor Utan att veta denna metod spolas du pengar ner i toaletten. Den ena ingrediensen du bokstavligen Släpp in i ditt handelssystem som kan trippla din vinst - du vill veta vad den är. Och det är bara en smak av vad som är täckt. TSR 2 0 är helt reviderad, testad och bevisad med hundra s av handlare över hela världen, se testimonialerna nedan Endast 97, klicka här för omedelbar nedladdning. Förutom TSR 2 0-handboken, här är några extra bonusar du får. TSR 2 0 Fråga Svar Arbetsbok. För att du ska få det jag har också sätta ihop ett fantastiskt testa dig själv arbetsbok som gör det perfekta komplimangen till TSR 2 0 manualen. Inkluderar exempel på live trading money management, från början till slut, med fullständiga arbetsberäkningar. Money Management Wizard Spreadsheet. alla pengar förvaltning formler som redan programmerats för dig Allt du behöver göra är att fylla i blankorna. Nu är det dött enkelt att tillämpa teorin. Original Turtle Traders Rule Book. För över fyra och ett halvt år, en grupp med 14 råvaror handlare tjänat en genomsnittlig årlig sammansatt avkastning på 80 Famously känd som sköldpaddshandlarna, med denna bonus får du sina exakta handelsregler. Curtis M Faith, en av de ursprungliga sköldpaddorna sa att dessa är den faktiska linjen es som jag använde i min egen handel. Stuart McPhee Money Management Talk. Lyssna på en 45 minuters presentation av Stuart McPhee, författare till Trading In A Nutshell, med hans ta på de kritiska komponenterna i pengarhantering. Den fullständiga TSR 2 0-paketet är bara 97 levereras med omedelbar download. Buy det Använd det avkastning från det. Är du fortfarande tänker på det Låt mig ta bort din risk helt med my. No Questions Money Back Guarantee. Grab din kopia av TSR2 0, testa det och om du är inte lycklig av någon anledning, inom 60 dagar, låt mig bara veta och jag återbetalar ditt köp 100 Jag kan inte vara rättvisare än det. Det här är inte teoretiska strategier som endast superhandlare kan dra nytta av. De är kraftfulla taktik du kommer att kunna förstå och träna i praktiken Beställa nu och jag garanterar att du kommer bli glad. Din Trading Coach. Professional Trader, Författare Coach Klicka här för att läsa min bio. Dessa är de hemligheter bästa handlarna använder, för att jag använder dem också. Trading Secrets Revealed från David Jenyns är re allierad den första praktiska kursen vi har sett som förenklar den viktigaste aspekten av handel Jag vet att det här är de hemligheter som topphandlare använder, för jag använder dem också. Som vi alla vet är kunskap den gyllene nyckeln till handelssucces och detta är fyllt med några av de bästa handelsuppgifter jag har sett. Vad jag tyckte mest om var det faktum att kursen inte bara är teori, förklarar David hur man tillämpar dessa principer på ditt personliga handelssystem. Så det är idealiskt för alla handlare. Tack så mycket för din oumbärliga kurs. Paul Handforth - Professional Trader Educator. Egentligen något speciellt. Jag trodde bara att jag skulle släppa en linje och låta dig veta hur imponerad jag är med dina handelshemligheter. Avvisad kurs Det är inte ofta att jag blir upphetsad om nya produkter efter så många år men din är verkligen något speciellt. Rekommenderas starkt För näringsidkare på vilken nivå som helst. Bra gjort. Mark McRae - Professional Trader Author. Mark David 2008. Detta är solidt material. Det kan faktiskt kallas handelens Heliga Graal. Det här är solidt material. Det kan faktiskt kallas handelens Heliga Graal. Innehåll i kursen är gemensam nämnare för alla framgångsrika näringsidkare, oavsett näringsidkare, svänghandel eller innehav för längre sikt. Hoppas för en stund vet jag att för de flesta handlare är innehållet i kursen vanligtvis svårt tjänat över månader eller År. Det kommer definitivt att peka nybörjaren i rätt riktning och kristallisera för oss veteraner vad vi kanske vet instinktivt. Även om denna kurs inte kan garantera din framgång utan de element som ingår i kursen en Är dömd till misslyckande. Jag önskar att jag hade kursen när jag började. Slutligen har du David, författaren, som verkar verkligt ivrig efter att hjälpa. De få gånger jag svarade med honom svarade han ivrig efter att hjälpa till med eventuella problem. Hela paketet Är en vinnare som är värd värdet investment. Guss T - Privat Trader - New York, USA. Den viktigaste och mest förbisedda aspekten av trading. David Jenyns har verkligen fångat det vi anser är den viktigaste och mest förbisedda aspekten av handel, vilket är Trading money management Så många handlare baserar beslut om känslor och inte en solid plan. Den här e-boken ger bra exempel på hur man använder stop-loss order för att minimera förluster och efterföljande stopp förlust order för att tillåta vinst att springa. Detta är nyckeln till framgångsrik Handel Du kan vara fel 50 av tiden och fortfarande tjäna pengar med det här systemet. Rekommenderas starkt. David C Arena, President. Tack för att du rapporterade att min portfölj i juni växte 49. Jag ville meddela dig det eftersom jag läste ditt material tidigt Kan jag få genomfört flera saker, inklusive att begränsa min förlust till 2 av float och använda dina initiala och bakre stopp i mitt eget handelssystem Som ett resultat har jag definitivt mer självförtroende och mindre stress om mina affärer. Något av mina maj och början av juni har branschen nu stoppade ut så att jag kan fatta beslut om framgång eller misslyckande med att genomföra dessa saker jag har lärt mig från dig. Jag är glad att rapportera att min portfölj i juni växte 49 Tack för din hjälp och fortsätt det stora arbetet. Gallagher - Privat Trader - Pennsylvania, USA. Vad som verkligen säljer din produkt är hur koncist du anger vad så många böcker tar kapitlar till staten. Sam Beckers - Privat Trader - Kalifornien, USA. Det hjälper mig att fokusera på vad som är viktigt i min resa för att bli en professionell näringsidkare och som sådan fann jag det väldigt snabbt. Geoffrey Barber - Privat Trader - Bull Creek, Australia. Dessa är de viktigaste. Utan dem borde du inte ens tänka på trading. Anders Ellis - Privat Trader - Hong Kong. Den har certai nly förtydligade min förståelse av principer som jag visste lite om men inte tillräckligt om. Viktor Cvirn - Privat Trader. Hi David köpte jag kursen och har funnit det mycket upplysande. Det är fantastiskt hur något så enkelt kan stava skillnaden mellan välmående och förstörelse Hur du förklarar konceptet är mycket tydligt och koncist. Jamie - Privat Trader. David Jenyns är en av de mest uppriktiga, etiska och skarpaste handlare jag känner. Undervisningsformen gör lärandeprocessen både väldigt roligt och lätt att följa . Även om han är ung, har Dave år av utmärkta erfarenheter som professionell handlare och coach, plus han lärde sig av några av de bästa under hans utveckling. Om du vill vara en framgångsrik näringsidkare och njuta av allt som handeln har att erbjuda, Dave är definitivt en man av integritet och generositet som du borde göra som en del av din mästerska grupp. Brian McAboy - Författare till Subtile Trap of Trading och skapare av. Jag köpte TSR2 0 torsdagen den 28 mars och har granskat Manual Jag tror att du har gjort ett utmärkt jobb med att presentera begreppen Money Management på ett enkelt sätt. Jag rekommenderar starkt kursmaterialet för nybörjare och befintliga handlare vars pengar är svag. Alwyn Snipelisky - Privat Trader. Jag trodde den uppdaterade versionen Att vara en ännu mer värdefull tillgång till någon näringsidkare och den första versionen var väldigt bra. Många av de kostsamma fel som gjorts mest under de första åren av handel kan undvikas genom att följa de utmärkta råd som anges i paketet. Råd kan hålla oönskade handeln där de kan ha förlorat sin flyta utan det och ge upp Det finns råd som stämmer överens med ett system du har förtroende för utan att du kan vara en slumpmässig investerare med oddsen staplade mot dig Logiken att ha solid Investeringsmålen i en handel kan tydligt ses och betydelsen av Stopp görs klart. Är paketet värt kostnaden Tja, jag skulle säga att många gånger skulle kostnaden kunna återvinnas för att undvika o nej dålig handel om alla strategier, eller till och med bara några, är införlivade i din trading technique. I wish när jag gick igenom paketet som jag inte behövde fortsätta säga till mig själv, har jag gjort det fel, och det och that. Malcolm Cryer - Privat Trader. Tack så mycket för den uppdaterade versionen av TSR. Jag kan berätta efter att ha granskat den uppdaterade TSR-versionen att det här nya dokumentet är ännu mycket bättre än det tidigare. Vad jag verkligen tycker om den här eBooken är att den innehåller väsentlig information om penninghantering på handelsmarknaderna All information är tydligt förklarad på ett mycket enkelt sätt att förstås. Tack igen och lycka till. Marcos Fernandez - Privat Trader. David Jenyns Trading Secrets Revealed 2 0, The Art of Money Management är ett välkommet betänkande om det ofta skingrade ämnet för pengarhantering. Det ger detaljerade exempel på nykomlingen och användbara påminnelser för den erfarna näringsidkaren. Jag gillade särskilt de omfattande exemplen och frågorna och svaren. Victor Hazel - Privat Trader - San Jose Kalifornien, USA. Jag har just läst din TSR 2 och ger lite feedback för dig. Jag tycker att informationen där är bra, jag vet att folk faktiskt ignorerar så många saker om sig själva och hur mycket pengarhantering hjälper Det tog mig år att faktiskt titta på mig själv en gång då började saker att leta efter mig Jag hoppas att folk läser och tar den värdefulla informationen du ger dem och använder den. Det är väl värt investeringen. Jon O Brien - Privat Trader. Jag har just avslutat läsningen tsr2 och fann det vara en mycket tydlig och koncis bok om många av de ämnen som måste täckas och memoreras av näringsidkaren, både gammal och ny. Det har också många bra exempel för att se till att de punkter som omfattas har blivit fullständigt förstådda. Sveve Lubransky - Privat Trader. TSR2 var allt jag hade förväntat mig ha haft stor exponering för dina tidigare verk och veta hur värdefull de var för mig, jag hade alla förväntningar om att den här senaste sammanställningen skulle vara fanta stic - och det är. Layout, formatering, wordsmithing, användning av diagram mm mm allt perfekt Ännu viktigare är innehållet utmärkt. Enhver som vill sälja oavsett frekvens och storlek på float, måste helt enkelt studera och anta dessa Money Management-principer utan dem , de står för att misslyckas eländigt eller uppleva mindre framgång än vad de annars skulle ha haft. Att pröva en förvirring som omfattar livslånga lärdomar hos en framgångsrik näringsidkare är svårt att jag skulle betala dubbelt eller till och med trippla det avsedda priset på 97 om det var första exponeringen för TSR Även som sekundär exponering kommer en sådan prislapp att återbetalas om och om igen så länge vi genomför lärdomarna däri. Jag tyckte särskilt om det fullt fungerade exemplet som drar alla individuella läror tillsammans och visar hur kraftfullt och nödvändigt hela processen med pengarhantering är. Jag önskar er alla framgångar med TSR2 och ser fram emot fortsatta publikationer från dig för många år framöver. Tack till Coach Regards. Clackers - Pri Vate Trader. Jag tyckte att det här var en utmärkt handbok om allt viktigt ämne för pengarhantering. De kostnader som följer med handeln beskrivs och näringsidkaren måste vara förberedd för förluster. Vi har alla dem Med andra ord är det en del av att få min phsycology rätt För vad som kommer att uppstå. Jag trodde att graferna och tabellerna gav en bra illustration av de punkter som gjordes och exemplen slutförde. Den slutliga utmärkta punkten som följer nära på pengar är förmågan att sammansätta - hemligheten hos den långsamma långsamma principen. Utmärkt handlare manual. Dave Convery - Privat Trader. Jag tycker att ditt material är mycket välskriven och en lätt läsning När det gäller ditt bästa tips i kapitel två, det var rätt på knappen jag vill göra 200 a År är en önskan, inte en plan I För att lyckas, måste du ha en plan, en önskan kommer inte att göra trick. You gav oss verkligen mycket värdefullt material i din e-bok för att verkligen använda för att utveckla en handelsplan som kommer att vara mycket värdefull för att nå ett s mål S Jag gillar verkligen delarna om det genomsnittliga sanna intervallet som jag använder nästan varje dag och stoppar metoder. Om du vill kommunicera med mig när som helst, släpp mig en email. Vic Krajnek - Privat Trader. Det var ett stort nöje att Höra från dig om TSR2 0 Den ursprungliga versionen var min sanna hjärtade följeslagare genom långa handels timmar Utan den heliga graden introducerades med TSR kan det inte vara möjligt för mig att överleva genom de globala kriserna. De pengar som investerats för det kompenserade inte bara för sig själv, Men också sparat mitt handelsliv förmodligen Bonuskalkylatorn förtjänar verkligen uppriktiga komplimanger för hjälp för snabba och enkla positionsbeslut. Handelsloggmallen var en annan skatt för de människor som uppskattar värdet av självkritiken om sin egen handelshistoria. Tack David för Din ovärderliga ansträngning för att skapa skor för löpande näringsidkare. Celalettin, Gungor - Privat Trader. Have läser uppgraderingen och är imponerad av det klara sättet du förklarar allt med c ompleted Triple Din Trading vinster i april förra året och har också läst Stuart s bok Trading i en nötskalts tidigare version, jag trodde inte att lära mig mycket mer men hittade avsnittet om stopp förluster och efterföljande slutar särskilt användbart. Jag föredrar att låta vinsten köra system med bakåtstopp Efter att ha läst TSR2 har jag stramat upp min handelsplan och är övertygad om att jag kan begränsa mina frekventa avbrott i att inte agera omedelbart på stoppa förlusterna. Det föreslagna priset är mycket rimligt. Tack för ditt fortsatta stöd. David Brown - Privat Trader. Jag önskar att den här informationen, som den är förpackad, skulle ha varit tillgänglig år sedan. Det skulle ha sparat många timmar av forskningstid och eliminerat mycket frustration för att komma till den punkt där du kan börja njuta av framgång. Tack för en väldigt användbar och fungerande handelshandlingsplan. John Tilisky - Privat Trader. Att gå igenom din TSR2 0 påminde mig om regler som jag brukade följa med, inte säker när och varför jag gick iväg tror jag panik n och jag reagerade utan att tänka och slutade med att bli sidetracked och göra motsatt till vad jag borde utan att förstå det. Vickianne Martin - Privat Trader - Maryborough VIC, Australien. För att läsa mer om strategier och olika indikatorer, läs Forex Indicator bloggen. TSR mycket effektivt Trend Slope Retracement system av FXiGoR. Most av folket har ingen aning om vilket pris som är riktigt. De ser ett pris eller en linje eller en bar som går upp och ner utan att förstå vilket pris som är riktigt. De ser efter fakta, det priset konsoliderades eller det var trending De vet inte när eller hur man ska hålla sig borta från några par eller från vissa marknadsförhållanden De har sina favoritpar och på morgonen tar de sig framför sin dator de spottar i sina händer och säger att vi kan handla utan att se eller veta om paret är i skick att handla. Många människor har en tendens till att reagera på varje drag. De ser inte att några neddragningar är bara en retracement i en uppåtgående marknad eller motsatt att En del uppflyttning är bara en viss retracement i en down-going-marknad. De flesta av dem som letar efter ett system vill ha något som kan få dem så snart som möjligt på marknaden när en trend skulle hämta men då glömmer de att i en sidoväg de kommer att få många falska signaler De flesta människor tittar på sina kartor i slutet av dagen och de ser att det gick upp och sedan ner och sedan upp igen och de önskade att de kunde få något som kunde hjälpa dem Att ta alla dessa drag Men det är inte hur det fungerar Många människor hoppar i en position och så snart de är på marknaden börjar priset vända sig mot dem och de har ingen aning varför det är också mycket av människor hoppar på marknaden med en stoploss som bygger på logik menar att de till exempel har en 20pip stoploss Men de använder den stopplösa på varje par. En 20pip rör dig mot eur chf är betydligt större än på kabeln - kanske för vissa av dig är värdet detsamma men i potentiell rörelse är det fullständigt annorlunda Hur många av er som inte kom in på marknaden, priset går emot dig, du tar din stoploss och när du har tagit det, går priset på rätt sätt och du får inte Sätta upp för att komma in på marknaden emmidiatly igen. Om du har känner att en av dessa argument grundar sig på din handel eller på sättet att hantera marknaden och dess förhållanden, då kommer denna systemmetod verkligen att hjälpa dig. Det hjälper dig på var och en av punkterna som jag mensioned över. Detta system hjälper dig för att förstå marknaderna var prisåtgärden att komma in och skulle komma ut om priset går emot dig och det baserat på sanna logiska marknadsförhållanden. Det kommer att lära dig hur marknaden beter sig. Det visar att du bor bättre på sidolinjen Och det kommer att visa de riktiga perfekta inträdena Du kommer att få en känsla av vad en bra belöningsrisk handlar Du kommer att se och veta vad risken kommer att vara att värma en potentiell vinst Jag lovar dig att det här är en systemmetod, även om du överger det, att du då och då kommer att titta på den för att få en bättre vieuw på vissa marknadsförutsättningar. Innan vi går, kan vi förstå varandra bra, jag är inte intresserad av att lära mig människor som har stark tro på att de kan handla för att leva av en 1-2000 ac räkna Människor som tror att de kan göra 100 vinst på en månad använder en hävstångseffekt om saker går fel sätt de kan lösa samma summa pengar under samma period och jag kallar det spelande Det har ingenting att göra med att vara en riktig näringsidkare En riktig näringsidkare är väldigt glad om han kan göra 50 vinster över en 1 årsperiod Så jag vill inte ha några frågor om vilken hävstång man ska använda eller hur mycket vinst han kan göra på en montlybas. Tänk på att vi kommer att vara står inför en konstant sterling ration mellan 2 och 3 menar att om vinsten kan vara 400pips om en månad risken att vi kan ta skulle vara mellan 150-200pips Men ju bättre du är, desto lägre risk kommer att vara Och bättre menar jag om du är riktigt bra och förstår marknaderna. Reglerna för denna systemmetod är enkla men ändå svåra för mig att förklara i ord jag ska lägga upp några diagram över dagens session och de borde ge dig några visningar måndag ska jag öppna på paltalk ett chattrum gå till affärer och finansiera N dag träningsrum var jag kommer att förklara reglerna och att i många dagar Vi kan titta på några möjliga inträde som kommer att dyka upp och diskutera dem enligt regler och belöning riskförhållande Rummets namn kommer att vara FXiGoR TSR Forex system Gratis live call trading rum Målet är att detta rum kommer att bli självbärande så att människor kommer att ge sina kunskaper till andra människor utan att jag är där. SPS Detta erbjudande är 110 GRATIS. RUN MED BULLEN OCH JAG MED BÄRNA. Inleddes i augusti 2006. Vissa regler De 2 lutningslinjerna med tomatfärg och dodgerblå ger oss en bild på den stora övergripande trenden Inte nescassery som vi handlar enligt denna trend Men om de ligger i samma riktning med vatten och blå linje, desto bättre eller ju mer likartade har vi lönsamma handel De 2 Höjningsriktningslinjerna Aqua och Blue ger oss den trend som ENDAST vi handlar i enlighet med dessa. Om dessa linjer är aqua tar vi ENDAST långa affärer Om de är blåa, tar vi ENDAST korta affärer. Jo brantare vinkeln på dessa linjer är desto bättre T han brantare ängeln av dessa linjer desto starkare trenden Vi handlar inte om dessa linjer är mer eller mindre platt Vi vill se dem gå snyggt eller gå snyggt Signalslinjen grön och röd Om vi ​​tar korta positioner måste denna linje vara röd Om vi ​​tar långa positioner måste den här raden vara de mindre tidsramarna som den här raden vill utlösa våra utgångar. Den exekvera raden gul och magenta Detta är linjen som kommer att utlösa våra inträde På de högre tidsramarna kommer det också att utlösa våra utgångar. ingångar Det finns 2 olika inmatningar Ta min hand upp och hick up entry Dessa 2 inställningar är mycket tydliga situationer och har mycket snäva stoplosses. AUDIO FILE, som förklarar alla regler och inställning i ljudfilen om du hör mig säga igår då hänvisar det till 19-9-2006.TO ATT TAGE MIN HAND OCH HICCUP-PATTERN VI HAR FJÄRDAT 2 MER STÄLLDA UPS DEN 1: a TOP-1ST BOTTOM SET UP UPP OCH SQUEEZE SET UP INN AUDIO FILE BELLOW DU KAN HÄR HUR DE ARBETAR Idag blev det 1: a TOP-1 BOTTOM-mönstret den viktigaste strategin i vår handel. Av någon anledning kan vissa personer inte ladda ner vissa ljudfiler från vissa servrar. Av den anledningen är ljudfilerna på 2 olika servrar. Dessa filer har gjorts och placerats med den stora hjälpen av Arctic4x. INDIKATORER OCH MALL UPPDATERAD Den 18 nov 2006. Senast redigerad av FXiGoR 19 dec, 2006 kl 2 57 pm. Sep 17, 2006, 12 21 am. Joined Aug 2006.HICK UP set up Priset stannade UNDER den blå sluttningen riktlinjen En situation som händer mycket snabbt Man har för att övervaka denna situation väldigt nära annars händer det innan du vet det När du är för sent är stoplossen stor. Men om du kan fånga dem har de ett större belöningsriskförhållande då tar min hand upp. Priset återvänt tillbaka över den blå höjningsriktningen utan att ändra sluttlinjelinjen tillbaka till ljusblå en fin retracement i en baisse marknad Dessa situationer händer över en längre tid då hick up-inställningarna så att de är enklare att få plats men de flesta gånger är stoplossen lite större. Totala aktieägarnas avkastning - TSR. What är totalt aktieägartillskott - TSR. Total aktieägartillskott TSR är den totala avkastningen på ett aktieinnehav till en investerare eller kapitalvinsten plus utdelning TSR är internt Avkastning av alla kassaflöden till en investerare under investeringens innehavsperiod Beroende på hur det beräknas betyder TSR samma sak som det totala beloppet returneras till investerare. BREAKING DOWN Total aktieägare Return - TSR. När en TSR beräknas måste en investerare redovisa endast de utdelningar som erhållits under aktieägandeperioden. Till exempel kan han äga aktierna den dag utdelningen betalas men ändå erhåller han utdelningen om han ägde aktierna på den tidigare utdelningsdagen. Därför behöver en investerare att känna till aktieutbytet före utdelningstillfället i stället för utbetalningsdagen vid beräkning av TSR Utdelade utdelningar inkluderar kontantbetalningar som återlämnas till aktieägare, återköpsprogram för aktier, engångsutdelningar och ordinarie div idend payouts. Pros and Cons av Total Shareholder Return. TSR används bäst vid analys av riskkapital och private equity-investeringar. Dessa investeringar innebär vanligtvis flera kontanta investeringar under företagets livslängd och utbetalning av ett enda kontantutfall i slutet av ett initialt offentligt erbjudande IPO eller eftersom TSR uttrycks i procent, är siffran lätt jämförbar med branschens riktmärken eller företag inom samma sektor. Eftersom beräkningen är framåtblickande, återspeglar den den övergripande avkastningen till aktieägarna utan hänsyn till framtida avkastning. representerar en lätt förstådd bild av de generella ekonomiska fördelarna som genereras för aktieägarna Figuren mäter hur marknaden utvärderar företagets övergripande prestanda under en viss tidsperiod. TSR beräknas emellertid för börshandlade bolag på övergripande nivå, inte på divisionsnivå TSR fungerar också endast för investeringar med en eller flera kassaflöden efter inköp. Dessutom, TSR är externt fokuserad och återspeglar marknadens uppfattning om prestanda, därför kan TSR påverkas negativt om ett fundamentalt starkt aktiens aktiekurs har stor inverkan på kort sikt. TSR mäter inte den absoluta storleken på en investering eller dess avkastning Av denna anledning TSR kan gynna investeringar med hög avkastning även om dollarns avkastning är liten. Till exempel har en 1-återvändande 3 en högre TSR än en 1 miljon investering som återvänder 2 miljoner. TSR kan inte användas när investeringen genererar mellanliggande kassaflöden Dessutom tar TSR inte hänsyn till kapitalkostnaden och kan inte jämföra investeringar under olika tidsperioder.

No comments:

Post a Comment