Monday 18 September 2017

Trading System Öde


Destiny Won t Låt spelarna handla eller sälja Loot. Även om det fortfarande finns några dagar kvar innan lanseringen av Destiny på nuvarande gen och last-gen-plattformar verkar utvecklaren Bungie ganska fast över att låta spelet tala för sig själv. De har gjort sina betalningar diligence, till och med släppa en lanseringsvagn för spelet och reta några tidigare okända funktioner och lägen, och nu vill de att spelet ska tala för sig själv den 9 september. Eftersom Destiny handlar om upptäckt, föredrar Bungie att spelarna lär sig insatserna och deras kommande match första hand. Det betyder inte att Bungie inte kan svara på en fråga här eller där, men i själva verket är dev devils fortfarande regelbundet engagerade med fans där det är möjligt, mer specifikt i deras vanliga veckopdateringar. Denna vecka uppdaterar Bungie, för Exempel innefattade bekräftelse på att en funktion som många hoppades skulle vara i spelet kommer inte att vara i Destiny vid launch. While många spelare hade hoppats att de kanske skulle kunna byta eller byta spel i objektet för Destiny Bungie ha s bekräftade att ingen sådan funktion kommer att finnas tillgänglig De tror att pansar, vapen och prydnadsspel som spelarna låser upp under vägen är de hårdförtjänta krigsfördelarna, och därför borde de uppskattas av sina ursprungliga ägare. I Bungies sinne är alla upplåsta objektet bär en historia och de vill att spelare ska tänka tillbaka på dessa äventyr när de tittar på en viss hjälm-, kapp - eller prickskyttegevär. För oss låter det som att Bungie försöker bara motivera varför en handelsfunktion inte är i spelet, men det men gott sentiment. För att byta strykjärn i tornet Nope Vi vill att du ska tjäna dem Du borde kunna berätta en badasshistoria för varje söt juvel i din arsenal När du tjänat dem, kommer de olika förmyndarna under ditt konto att kunna handla dem, men vapen tillhör de spelare som förvärvar dem genom handling och mod. Skräddarsydda, det finns många anledningar till att Bungie kanske inte vill ha ett handelsalternativ i Destiny men att se till att spelarna värdesätter sina prydnader verkar inte som en väldigt mycket motiverad en Hade Bungie sa att de ville behålla balansen i spelet eller ens att funktionen finns på deras lista för en post-release patch, kan vi ha haft en lättare tid att acceptera den här nedslående nyheteren Som det står, saknar Bungie en funktion det, men inte nödvändigt, bidrar till att skapa ett vänskapssamfund i MMO-liknande upplevelser. Men om spelarna röstar sina farhågor högt nog är det helt möjligt att Bungie kan lägga till funktionen senare på vägen. Vi skulle inte gå så långt som att säga de kan också inkludera ett auktionshus för spel i spelet Diablo 3 har lärt oss många lektioner om farorna med reella pengar auktionshus men något sätt att dela saker med vänner skulle vara trevligt. Hur känner du dig om Destiny, inte en artikel - handelsfunktion Tror du att Bungie ska arbeta med att lappa i en sådan funktion på vägen. Destiny släpper 9 september 2014 för PS3, PS4, Xbox 360 och Xbox One. will Bungie genomföra ett handelssystem i spelet. Jag har haft en lite av en om f Ess när det gäller detta ämne bestämde min fiance att hon ville ha på åtgärden så plockade upp en PS4 och Destiny. Jag tog bort en av mina karaktärer för att starta en ny med henne. Nåväl är vi nu hos 24 och 25 och vi har märkt några allvarliga inkonsekvenser när det gäller slumpmässiga droppar av den sällsynta läste legendariska loot. My karaktär har hittills haft 5 legendariska slumpmässiga droppar heck en kom från en av vandalerna nära spawn Patrol Cosmodrome och en eller två som belöningar för lvl 24-strejken och veckovisa hjältiska strejker Hon har haft ZERO. När en annan vän gick med oss ​​för 3 person fireteam godhet, samma sak hände. Vi slutade med legendariska droppar och hon har haft ingen. Det är till den punkt där det verkligen är börjar skingra en väldigt mörk skugga på hennes Destiny-spelupplevelse. Eftersom mina figurer verkligen inte behöver loot och hon gör det, tror jag att ha förmåga att ge henne en del utrustning skulle vara mycket fördelaktigt. Chronicked skrev att jag hade lite av ett ansikte när det kommer till det här ämnet min fiance beslutade att hon ville ha in på åtgärden så plockade sig upp en PS4 och Destiny. Jag tog bort en av mina karaktärer för att starta en ny med henne Nåväl är vi nu på lvl 24 henne och 25 mig och vi har märkt lite allvarliga inkonsekvenser när det gäller slumpmässiga droppar av den sällsynta läste legendariska loot. My karaktär har hittills haft 5 legendariska slumpmässiga droppar heck en kom från en av vandalerna nära spawn Patrol Cosmodrome och en eller två som belöningar för lvl 24 strejk och veckovisa heroiska strejkar. Hon har haft ZERO. När en annan vän gick med oss ​​för 3 personer fireteam godhet, samma sak hände. Vi slutade med legendariska droppar och hon har ingen. Det är till den punkt där det verkligen börjar kasta en väldigt mörk skugga på hennes Destiny-spelupplevelse. Eftersom mina figurer verkligen inte behöver loot och hon gör det, tror jag att ha möjlighet att ge henne en del utrustning skulle vara mycket fördelaktigt. Det är en förståelig position att vara i, och många människor förmodligen är i den s ituation i någon form eller annan, men handel skulle sannolikt vara ett obalanserat svar Människor har tillräckligt med klagomål om loot-systemet, och om något sättet eller mängden objekt som saknas bör ändras. Ett handelssystem skulle leda till en dålig erfarenhet av spelet på grund av att nivellera upp och sedan reciveing ​​hela eller en del av redskapet du kan arbeta för gratis. Handelssystemet kan till och med utnyttjas som ett penningsystem med människor som köper och säljer varor med reell valuta, särskilt eftersom människor redan försökt att göra det med Atheon checkpoints i VoG raid. Men självklart, det är bara min mening. Destiny Bungie Talks Gear Trading System Under Livestream. While varje Destiny spelare har sin egen specificerade önskelista av funktioner som de gillar att se läggas till spelet , det finns ett fåtal som mest kan vara överens om. En sammanhållen historia och bättre fördelning av växlar är två av de mer pressande saker som Destiny-fansen vill se, men det finns en annan funktion Det kan bli ännu viktigare. Det handlar inte om något som alla MMOs eller MMO-liknande upplevelser tillåter, men det är en som de flesta spelarna i de nämnda spelen har begärt. Destiny är inte annorlunda, många spelare begär regelbundet artikelhandel att antingen dela några av deras exotiska redskapsförmögenhet eller helt enkelt för att hjälpa deras lägre nivåvänner att få ett försprång. Men när det gäller att lägga till varuhandel till Destiny Bungie, har det varit relativt tyst på frågan och när de gör det, kan de bästa svarspelarna Hämta den sista Destiny livsströmmen, Bungie återigen tog upp ämnet för handel med varor, bara den här gången hade de lite mer att säga Spelare som hoppas få något i form av en entydig, ja, kommer troligen att komma bort besviken av Bungie Creative Director Christopher Barrett s svar, men det gör det bra för framtiden för franchisen. Samtidigt som Tour The Reef det nya sociala rymden lanserade tillsammans med Wolves House, blev Barrett frågad med att vara tom där objekthandeln kan läggas till Destiny Han erkände de till synes oändliga fanförfrågningarna och sa till och med att objekthandel är något utvecklingslaget tittar på, men just nu har de ingenting att tillkännage. Det är någonting vi är där s downsides till det och där s upsides Investeringsdesignersna, det är så många samtal jag är säker på att det händer om att Vi överväger alltid funktioner som det Personligen föredrar jag att inte ha spelarhandel Men du får olika åsikter över hela laget. Den goda nyheten är att Bungie verkar överväga ett eventuellt handelssystem för varor, men Barrett verkar inte vara ett fan av funktionen. Han skulle inte förklara varför Destiny-objekthandel inte finns på sin personliga lista, men det är inte för svårt att gissa varför. Se, medan Destiny kan ha ett aktivt samfund av miljontals, bygger det också på att tjäna sina egna loot. Samla tillräckligt med främmande mynt för att Xur ska slutföra Nightfall Strike i hopp om ett exotiskt vapen d ropning eller löpning genom ett av razzierna och att få ett lyckat gearfall är alla en del av Destiny-upplevelsen, men objekthandel kan ta bort behovet av att uppleva dessa innehållsdelar. I grunden låter vissa spelare hoppa över mycket mer grind-y-element i spelet för att nå nivån cap. That i sig är inte nödvändigtvis en dålig sak, eftersom Destiny s Random Number Generator kan vara extremt grymt Några spelare har sett att deras vänner tjänar och omedelbart demonterar Vex Mythoclast efter Vex Mythoclast, medan de ännu inte har sett en enda droppe Om den vänen helt enkelt kunde handla den extra Vex Mythoclast över, skulle det eliminera mycket av den frustrationen. Men ett handelssystem öppnar också utrymme för exploatering, som det har varit Sedd med otaliga MMOs genom åren Eftersom många spelare desperat begärt några av Destiny s bästa vapen finns det den mycket verkliga möjligheten att de kan betala för att få ett vapen eller redskap. Dessutom är det inte svårt att föreställa sig en eBay-kanal öppnar upp där Destiny-spelare säljer sina redskap till toppbudgivaren En spelare betalar att hoppa över linjen och den andra vinsten av deras frivolous spending. In slutändan, eftersom Destiny mestadels är en samarbetsupplevelse kunde vi se en framtida uppföljare lägga till handelshandel Men vi skulle inte bli förvånad över att se Bungie lägga mycket restriktioner på systemet för att bekämpa utnyttjande. Vi måste vänta och se.

No comments:

Post a Comment